Caution

Only real bloggies who wants to read my blog

Languange

Selasa, 11 Oktober 2011

I Have Seen You Dira

When the first time I met with Dira, there wasn't felt inside me to her, but until Rayyan said "Heii buddy, look at her, beautiful right? Should you know, if she's single.. Believe it?"
Absolutely, I fallin into my head's confused, and just said "Oouu, what? single? what's my problem man? I've somebody there, and I can't release it"
He was like answered in his liver, a small smile with a gaping eyebrows.. Perhaps, in his mind he said like this, "Ooouu, you've someone? But, are you really to hold her so long? And are you still to with your principle if you've met with her?
And I don't wanna miss this momment and be a losers, so I put my mouth sentences and tell, "Heii, maybe a little introduce will appease this.. May I meet with her?"
Dan disaat itu gue kenalan sama Dira, sumpah kawan, orangnya cantik parah, keturunannya ada macem macem kaya nano nano, hahaha. Dira itu salah satu keturunan Arab, tapi dia juga keturunan bule apa gitu gue lupa, hahaha. Dan mungkin kalian kalo ketemu sama dia langsung merespons yang sama seperti gue. hahaha
melewati satu hari atau bisa dikatakan 5 jam bersama Dira dan Rayyan, gue gak pernah seseneng ini, entah apa yang membuat gue jadi sebahagia itu.. Padahal gue gak pernah sebahagia itu kalau ketemu sama Firda.
Namun, sekarang gue udah gak deket sama dia, gue di SMA 38 dia di SMA 60, sangat jauh jaraknya, dan juga gue udah jarang komunikasi sama dia.. Mungkin karena faktor dia itu low profile.. Bahkan sangking lownya dia gak punya facebook dan gak aktif di twitter.. Namun anehnya, dia makai HP iPhone, aneh gak?? hahha
"AND I CAN'T HOLD MYSELF TO RETELL YOU, IF I WANT TO MEET WITH YOU FOR A SECOND TIME"

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Please Follow !